Biuro ds. Marketingu

Biuro ds. Marketingu​ Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

Do głównych zadań Biura ds. Marketingu UMG należą przede wszystkim szeroko rozumiane działania promocyjne i marketingowe na rzecz Uczelni, między innymi:

  • koordynacja wszelkich działań promocyjnych i marketingowych Uniwersytetu Morskiego w Gdyni związanych z rekrutacją
  • przygotowanie i rozpowszechnianie reklam prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych etc.
  • przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, tj. ulotek, plakatów, informatorów etc.
  • uczestnictwo w targach edukacyjnych, eventach etc.
  • uczestnictwo oraz współorganizacja imprez promujących Uczelnię
  • przygotowanie oraz rozpowszechnianie gadżetów promocyjnych z logo Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
  • kreowanie pozytywnego wizerunku Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
  • koordynowanie działalności Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni  

Współpraca z Biurem ds. Marketingu

Biuro ds. Marketingu zaprasza wszystkich pracowników, studentów, doktorantów i koła naukowe działające w Uniwersytecie Morskim w Gdyni do współpracy w zakresie promocji Uczelni.

Zgłoś się po materiały informacyjne o Uczelni (ulotki, informatory, plakaty).

Wypożycz elementy systemów wystawienniczych (ścianki wystawiennicze, roll - up, lady informacyjne, stojaki na ulotki, windery).

Prześlij informacje o wydarzeniu w którym:

  • będziesz uczestniczyć (krótka informacja wraz ze zdjęciem lub grafiką do zamieszczenia w kalendarium na stronie internetowej Uczelni i w mediach społecznościowych),
  • uczestniczyłaś/ uczestniczyłeś (dłuższa relacja wraz ze zdjęciami do zamieszczenia w aktualnościach na stronie internetowej Uczelni, w mediach społecznościowych, w Akademickim Kurierze Morskim).

Reprezentuj Uniwersytet Morski podczas licznych wydarzeń, targów edukacyjnych i prezentacji w szkołach średnich (więcej informacji znajdziesz tutaj).

Zgłoś się do Kompanii Reprezentacyjnej UMG (więcej informacji znajdziesz tutaj). 

► Weź udział w programie Ledia Akademicka (więcej informacji znajdziesz tutaj).

Zapraszamy do kontaktu i współpracy. 

Podmiot udostępniający: 

UMG Biuro ds. Marketingu​

Wytworzył informację:

K. Okońska
26.06.2013
Wprowadzenie:
K.Okońska 26.06.2013
Ostatnia modyfikacja:
M. Zajk 25.03.2020