Referent / Specjalista ds. komunikacji

Stanowisko: Referent / Specjalista ds. komunikacji

 
Wymiar czasu pracy: Pełny etat 
 
Komórka organizacyjna: Biuro Promocji i Komunikacji / Pion Rektora  
 
Opis stanowiska:
- wykształcenie wyższe magisterskie;

-  wiedza i doświadczenie zawodowe z dziedziny komunikowania interpersonalnego, komunikowania w organizacjach, komunikowania się z mass mediami oraz public relations;

-  umiejętność przygotowywania tekstów, materiałów prasowych i informacyjnych, materiałów okolicznościowych, materiałów multimedialnych, wydawnictw promocyjnych;

-  komunikatywność, błyskotliwość, umiejętność rozmowy, perswazji i negocjacji;

-  elokwencja, logiczne myślenie, opanowanie, odpowiedzialność za słowa, precyzja wypowiedzi i jasność komunikatów;

-  praktyczne umiejętności z dziedziny retoryki, a także umiejętność stosowania pewnych zakresów prawa np. prawa prasowego, prawa samorządowego            i innych;

-  znajomość języków obcych, zwłaszcza języka angielskiego;

-  łatwość nawiązywania kontaktów;

-  dyspozycyjność, gotowość do udziału w wyjazdach służbowych;

-  umiejętność pracy w zespole, pracy pod presją czasu;

-  wysoka kultura osobista;

-  terminowość, odpowiedzialność, samodzielność i dbałość o szczegóły oraz zaangażowanie w usprawnienie procesów, chęć doskonalenia i rozwoju.

Mile widziane:

- znajomość narzędzi komunikacji i public relations w obszarze gospodarki morskiej oraz instytucji szkolnictwa wyższego

Oferujemy:

-  umowę o pracę,

-  stabilne warunki zatrudnienia,

-  możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,

-  udział w ciekawych projektach,

-  bogaty pakiet świadczeń socjalnych,

-  dofinansowanie: zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej, wypoczynku, wakacji dla dzieci, żłobka i przedszkola,

-  paczki świąteczne dla dzieci,

-  grupowe ubezpieczenie na życie.

 
Przewidywana data zatrudnienia: Grudzień 2023 r.
 
Dokumenty: CV należy składać na adres: rektoratumg.edu.pl  (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 21 listopada 2023 r. 
 
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę
o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”. 
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy(link is external).
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Rektor UMG
08.11.2023
Wytworzenie informacji:
UMG Dział Kadr i Płac, Rektor UMG, środa, 8 Listopad, 2023
Wprowadzenie:
M.Krakowska, 08.11.2023
Ostatnia modyfikacja:
b.von.schada.borzyszkowska, 09.11.2023