Referent - Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza

 

Stanowisko: Referent

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza

Opis stanowiska:

  • prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych

  • nadzór nad sprawami technicznymi obiektu

  • wystawianie faktur VAT za wykonane usługi

  • przeprowadzanie inwentaryzacji

  • tworzenie raportów i analiz

  • prowadzenie zamówień

  • rozliczanie czasu pracy pracowników

 

Wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w pracy biurowej lub na stanowisku związanym z obsługą klienta minimum 3 lata

  • wykształcenie wyższe

  • samodzielność i dobra organizacja pracy

  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym programu klasy ERP

  • mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej

Ta oferta jest kierowana do osób, które chcą się związać z uczelnią na dłuższy czas (cenimy sobie partnerską współpracę na wiele lat) i lubią pracę z ludźmi

 

Przewidywana data zatrudnienia:  maj 2025 r. 

 

Pracodawca oferuje:

- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,

- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego,

- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,

- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,

- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:

* dofinansowanie zajęć sportowych, 

* korzystny pakiet medyczny, 

* dofinansowanie wypoczynku, 

* dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola,

* bony świąteczne dla dzieci,

* grupowe ubezpieczenie na życie.

 

Dokumenty: CV należy składać na adres: sdm3atumg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 21 kwietnia 2025 r.

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.

W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

 

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Kanclerz UMG
04.04.2025
Wytworzenie informacji:
UMG Dział Kadr i Płac, Kanclerz UMG, piątek, 4 Kwiecień, 2025
Wprowadzenie:
ahinc, 04.04.2025
Ostatnia modyfikacja:
ahinc, 04.04.2025