Specjalista ds. analiz badawczych - Centrum Analiz Badawczych, Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości

 

Stanowisko: Specjalista ds. analiz badawczych

Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu

Komórka organizacyjna: Centrum Analiz Badawczych, Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości

Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:       

Wykształcenie:

•           co najmniej wyższe,

Doświadczenie zawodowe w zakresie:

•           przygotowania i testowania poprawności baz danych;

•           modelowania statystycznego;

•           przygotowania i wykonania analiz statystycznych wraz z opisem i ich wizualizacją;

•           wykorzystywania oprogramowania statystycznego (np. Statistica, SPSS, STATA, SAS, NVIVO i in.) w analizach danych.

Kwalifikacje dodatkowe mile widziane:

•           ukończone szkolenia z zakresu obsługi programów do analiz statystycznych;

•           ukończone szkolenia z zakresu metod analiz danych w badaniach naukowych;

•           publikacje naukowe z zakresu analiz baz danych, metodyki badań i stosowanych narzędzi badawczych;

•           udokumentowany ekspercki udział w analizach danych naukowych;

•           inne kwalifikacje potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Przewidywana data zatrudnienia: Kwiecień 2024 r.

Dodatkowe informacje:

•           Wraz z aplikacją stanowiącą odpowiedź na ogłoszony konkurs należy dostarczyć Curriculum Vitae, list motywacyjny oraz referencje.

•          Projekt pt. „PROGRESS - Rozwój naukowo-badawczy Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w naukach o zarządzaniu i jakości” dofinansowany ze środków Ministra Nauki w ramach Programu „Regionalna inicjatywa doskonałości”. Wartość dofinansowania projektu wynosi 1 551 000,00 zł.

Oferujemy:

•           możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,

•           udział w ciekawych projektach,

•           stabilne warunki zatrudnienia,

•           bogaty pakiet świadczeń socjalnych,

•           dofinansowanie: zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej, wypoczynku, wakacji dla dzieci, żłobka i przedszkola,

•           paczki świąteczne dla dzieci,

•           grupowe ubezpieczenie na życie.

Dokumenty: CV należy składać na adres: prodziekan2atwznj.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 10.03.2024 r.

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy,że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Dziekan Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
01.03.2024
Wytworzenie informacji:
UMG Dział Kadr i Płac, Dziekan Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości, piątek, 1 Marzec, 2024
Wprowadzenie:
j.romaszko, 01.03.2024
Ostatnia modyfikacja:
E.Zdanowicz, 25.03.2024