Doradca Zawodowy/Biuro Karier Studenckich/Dział Spraw Studenckich i Kształcenia
Stanowisko: Doradca zawodowy
Miejsce pracy: Gdynia
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Komórka organizacyjna: Pion Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia/Dział Spraw Studenckich i Kształcenia/Biuro Karier Studenckich
Opis stanowiska:
- prowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla studentów i absolwentów oraz pośrednictwa pracy, udzielanie pomocy w określaniu predyspozycji zawodowych
- udzielanie pomocy podczas redagowania dokumentów rekrutacyjnych
- pozyskiwanie nowych miejsc praktyk dla studentów oraz miejsc pracy dla absolwentów
- prowadzenie strony Biura Karier Studenckich poprzez m.in.: gromadzenie informacji o zawodach, pracodawcach oraz kursach zawodowych, językowych, stypendiach, szkoleniach i studiach podyplomowych podwyższających kwalifikacje
- udostępnianie studentom i absolwentom ofert pracy, praktyk i staży, jak również literatury ułatwiającej poruszanie się po rynku pracy
- wspomaganie studentów w poszukiwaniu praktyk oraz pracy zgodnie z obowiązującymi procedurami ISO
- współpraca z innymi instytucjami i organizacjami wspierającymi i realizującymi programy aktywizacji zawodowej, w tym z Wojewódzkim i Powiatowym Urzędem Pracy, Centrum Informacji
i Planowania Kariery Zawodowej oraz Fundacją Gospodarczą
i Planowania Kariery Zawodowej oraz Fundacją Gospodarczą
- organizacja targów pracy oraz przedsięwzięć promujących aktywną postawę zawodową wśród studentów i absolwentów
- prowadzenie dokumentacji Biura Karier Studenckich UMG oraz inne czynności związane z właściwą pracą Biura Karier Studenckich UMG
- przygotowanie treści do tłumaczenia na stronę anglojęzyczną w zakresie obejmującym działalność Biura Karier Studenckich
- obsługa systemów uczelnianych (USOS, EZD) w zakresie obejmującym praktyki
Wykształcenie,Doświadczenie zawodowe,Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe (preferowane magisterskie na kierunku: doradztwo zawodowe, psychologia, socjologia, pedagogika)
- doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa zawodowego i/lub coachingu kariery
- doświadczenie w pracy projektowej
- wysokie kompetencje komunikacyjne
- samodzielność w organizacji czasu i zadań
- umiejętność pracy w zespole oraz współdziałania z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- umiejętność przedstawiania oferty biura karier partnerom partnerom zewnętrznym
- wiedza z zakresu przepisów prawa pracy
- bardzo dobra obsługa pakietu Microsoft Office
Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe: Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
Przewidywana data zatrudnienia: Lipiec 2025 r.
Pracodawca oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku
- udział w ciekawych projektach
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
* dofinansowanie zajęć sportowych
* korzystny pakiet medyczny
* dofinansowanie wypoczynku
* dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola
* bony świąteczne dla dzieci
* grupowe ubezpieczenie na życie
Dokumenty: CV należy składać na adres: pror.k
umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 15 lipca 2025 r.

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.
Podmiot udostępniający:
UMG Dział Kadr i Płac
Wytworzył informację:
Prorektor ds.Studenckich i Kształcenia
23.06.2025