Specjalista/Starszy specjalista ds. transferu technologii(broker innowacji)-Centrum Transferu Technologii/Pion Prorektora ds. Umiędzynadorowienia, Współpracy i Rozwoju

 

Stanowisko/funkcja: Specjalista/Starszy specjalista ds. transferu technologii(broker innowacji)
 
Wymiar czasu pracy: 1 etat
 
Komórka organizacyjna: Centrum Transferu Technologii/Pion Prorektora ds. Umiędzynarodowienia, Współpracy i Rozwoju
 
Opis stanowiska:
Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji) to osoba z ramienia administracji uczelni, która reprezentuje środowisko akademickie w kontaktach z partnerami biznesowymi. Głównym zadaniem jest wsparcie i zachęcanie naukowców do komercjalizacji wyników badań wychodzących naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom przedsiębiorców oraz wsparcie procesów transferu wiedzy
i technologii celem implementowania nowych produktów, usług, technologii pochodzących z uczelni do gospodarki krajowej i zagranicznej.
 
Zakres zadań:
-pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na skuteczną komercjalizację wyników działalności naukowej
-przygotowanie projektów komercjalizacji wyników działalności naukowej, zawierających w szczególności analizę potencjału rynkowego rozwiązań oraz analizę gotowości wdrożeniowej
-inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz udział w wystawach i targach
-wsparcie zarządzania portfelem technologii poprzez monitorowanie i analizy wyników działalności naukowej pod względem ich użyteczności praktycznej oraz analizy potrzeb rynku służących wyborowi tematów działalności naukowej, jak również badania stanu techniki rozwiązań
-negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów w zakresie współpracy, sprzedaży, licencji, zachowania poufności, wykonywania usług itp.
-identyfikacja kompetencji i zainteresowań pracowników naukowych celem dopasowania ich do bieżących lub przyszłych potrzeb technologicznych otoczenia społeczno-gospodarczego
-wsparcie w zakresie opracowywania strategii ochrony przedmiotów własności intelektualnej i ich komercjalizacji
-współpraca z innymi jednostkami uczelni czy podmiotami zewnętrznymi nadzór nad obiegiem dokumentacji i archiwizacja
 
Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:
-wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze nauk inżynieryjno-technicznych lub life-science)
-5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na styku nauki i biznesu
-min. 2 lata doświadczenia w pracy w jednostce publicznej, w szczególności związanej z transferem technologii
-doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy i realizacji projektów o potencjale komercjalizacyjnym, badawczo-wdrożeniowym, w szczególności programu Inkubator Innowacyjności
-znajomość systemów i instrumentów wsparcia  rozwoju i wdrażania innowacji, znajomość przepisów prawnych dotyczących komercjalizacji wyników badań, własności intelektualnej, źródeł finansowania badań, zasad aplikowania po krajowe i zagraniczne środki finansowe, zamówień publicznych
-znajomość trendów rynkowych związanych z nowymi technologiami i transferem technologii tj. analiza i interpretacja wyników, umiejętność przygotowywania ofert technologicznych, raportów
potencjale komercyjnym, badania stanu technicznych
-bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
 
Wymagania dodatkowe: -studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu nowych technologii, przedsiębiorczości, komunikacji biznesowej, transferu technologii, ochrony własności intelektualnej, finansowania innowacji, zarządzania projektami
 
Przewidywana data zatrudnienia: 01.08.2025 r.
 
Informacje dodatkowe:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
* dofinansowanie zajęć sportowych
* korzystny pakiet medyczny
* dofinansowanie wypoczynku
* dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola
* bony świąteczne dla dzieci
* grupowe ubezpieczenie na życie
 
Dokumenty: CV należy składać na adres: biznesatumg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska - broker innowacji) w terminie do 22 lipca 2025 r.
 
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”. 
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.
 
 

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Prorektorat ds. Umiędzynarodowienia, Współpracy i Rozwoju
15.07.2025
Wytworzenie informacji:
UMG Dział Kadr i Płac, Prorektorat ds. Umiędzynarodowienia, Współpracy i Rozwoju , wtorek, 15 Lipiec, 2025
Wprowadzenie:
k.zielinska-peksyk, 15.07.2025
Ostatnia modyfikacja:
k.zielinska-peksyk, 15.07.2025