Główny specjalista ds. ochrony p.poż.

Stanowisko /Funkcja: Główny specjalista ds. ochrony p.poż.

Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu

Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Kanclerza

Wykształcenie, Doświadczenie Zawodowe, Wymagania kwalifikacyjne:

- wykształcenie wyższe pożarnicze;

- co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie kontrolno-rozpoznawczym;

- znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej;

- mile widziane dodatkowe uprawnienia np. rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych;

- zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole;

- otwartość, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność.

Przewidywana data zatrudnienia: 1 Marzec 2018 r.

Dokumenty: CV oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U.2016.922) należy składać na adres: kanclerzatam.gdynia.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 9 lutego 2018 roku.

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez wyżej wymienionego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Kanclerz AMG
26.01.2018
Wytworzenie informacji:
UMG Dział Kadr i Płac, Kanclerz AMG, piątek, 26 Styczeń, 2018
Wprowadzenie:
j.romaszko, 26.01.2018
Ostatnia modyfikacja:
j.romaszko, 26.01.2018