Referent / Specjalista ds. administracyjnych - Rektorat

Stanowisko /Funkcja: Referent / Specjalista ds. administracyjnych

Wymiar czasu pracy: Pełny etat

Jednostka/komórka organizacyjna: Rektorat 

Wykształcenie, Doświadczenie Zawodowe, Wymagania kwalifikacyjne:

- wykształcenie wyższe

- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie

- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

- doświadczenie w pracy biurowej

- umiejętność pracy pod presją czasu;

- skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w działaniu;

- komunikatywność;

- otwartość na doskonalenie zawodowe;

- umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów.

Przewidywana data zatrudnienia: Kwiecień / Maj  2018 r.

Dokumenty: CV oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U.2016.922) należy składać na adres: kierownik.rektoratuatau.am.gdynia.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 09 kwietnia 2018 roku.

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez wyżej wymienionego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

 

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Rektorat
21.03.2018
Wytworzenie informacji:
UMG Dział Kadr i Płac, Rektorat, środa, 21 Marzec, 2018
Wprowadzenie:
j.romaszko, 21.03.2018
Ostatnia modyfikacja:
M.Krakowska, 22.03.2018