Kwestor

Stanowisko/funkcja: Kwestor

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Rektora

Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:

- wykształcenie wyższe ekonomiczne,

- min. 8 lat pracy, w tym min. 4 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym,

- min. 4 lata pracy w księgowości lub certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 - brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

- min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu księgowości i finansów uczelni publicznej bądź jednostce sektora finansów publicznych,

- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych, a w szczególności uczelni publicznych,

- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, systemów klasy ERP (dodatkowy atut – Simple ERP) oraz systemów elektronicznego obiegu dokumentów,

- rzetelność, sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność,

- wysokie standardy etyczne,

- inicjatywa w działaniu i rozwiązywaniu potencjalnych problemów,

- zdolności organizacyjne i otwartość na zmiany,

- umiejętność współpracy w zespole,

- umiejętności kierownicze – w szczególności organizowania pracy, dostrzegania potrzeb i motywowania zespołu podległych pracowników.

Zakres obowiązków/najważniejsze zadania:

- pełnienie funkcji głównego księgowego Uczelni,

- odpowiedzialność za prowadzenie rachunkowości Uczelni i prawidłowe zamykanie okresów sprawozdawczych,

- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z przepisami prawa bilansowego,

- nadzór nad opracowaniem i realizacją planu rzeczowo – finansowego Uczelni,

- organizacja obiegu dokumentów finansowo-księgowych,

- wykonywanie dyspozycji środków pieniężnych,

- nadzorowanie pracy Kwestury,

- sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT) zgodnie z przepisami prawa podatkowego,

- sporządzanie raportów dla potrzeb właściwych ministerstw (MGMiŻŚ, MNiSW),

- współpraca z audytorami zewnętrznymi oraz instytucjami, które nadzorują działalność Uczelni,

- współpraca z bankami,

- przygotowywanie prognoz i analiz finansowych,

- współpraca z władzami uczelni i raportowanie swoich działań,

- odpowiedzialność za rozliczanie finansowe projektów unijnych prowadzonych przez Uczelnię, grantów, dotacji,

- kontrola wewnętrzna wydatków na Uczelni i w podległych działach.

Przewidywana data zatrudnienia: grudień 2019 r.

Dokumenty: CV należy składać na adres: rekrutacjaatpraca.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 17 listopada 2019 r.

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Rektor UMG
04.11.2019
Wytworzenie informacji:
UMG Dział Kadr i Płac, Rektor UMG, poniedziałek, 4 Listopad, 2019
Wprowadzenie:
j.romaszko, 04.11.2019
Ostatnia modyfikacja:
j.romaszko, 04.11.2019