Specjalista ds. administracyjnych

Stanowisko: 

Specjalista ds. administracyjnych

Wymiar czasu pracy:

1 etat

Jednostka/komórka organizacyjna: 

Rektorat UMG, Biuro Rektora

Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe:

- wykształcenie wyższe;

- dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;

- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;

- umiejętność pracy pod presją czasu;

- skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w działaniu;

- komunikatywność;

- otwartość ma doskonalenie zawodowe;

- umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów;

- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej.

 

Przewidywana data zatrudnienia: marzec 2020 r.

 

Dokumenty: CV i aplikację należy przesłać na adres kierownik.rektoratuatumg.edu.pl do 07.02.2020 r. podając w tytule wiadomości nazwę stanowiska.

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych  kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

 

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Rektorat
15.01.2020
Wytworzenie informacji:
UMG Dział Kadr i Płac, Rektorat, środa, 15 Styczeń, 2020
Wprowadzenie:
M.Sieniawska, 15.01.2020
Ostatnia modyfikacja:
M.Sieniawska, 15.01.2020