Kierownik zespołu

 

Stanowisko /funkcja: Kierownik zespołu
  
Wymiar czasu pracy: 1 etat
 
Jednostka/komórka organizacyjna: Centrum Żeglarstwa
 
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:

- wykształcenie wyższe;

- doświadczenie w pracy w uczelni publicznej;

- tytuł instruktora sportów w dyscyplinie żeglarstwo lub patent instruktora żeglarstwa PZŻ;

- patent kapitana jachtowego oraz kapitana motorowodnego;

- potwierdzone doświadczenie w dowodzeniu jachtami o długości LOA minimum 20 metrów oraz minimum 200 godzin dowodzenia w okresie ostatnich 3 lat;

- minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu i zarządzaniu w branży żeglarskiej.

 

Przewidywana data zatrudnienia: styczeń 2021 r.  
 
Dokumenty: CV należy składać na adres: administracjaatpraca.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie
do 18 grudnia 2020 r. 
 
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”. 
 
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
 
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
 
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję 
o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Rektor UMG
14.12.2020
Wytworzenie informacji:
UMG Dział Kadr i Płac, Rektor UMG, poniedziałek, 14 Grudzień, 2020
Wprowadzenie:
M.Krakowska, 14.12.2020
Ostatnia modyfikacja:
M.Krakowska, 14.12.2020