Przejdź do treści

Starszy specjalista - Kwestura/ Pion Rektora

 

Stanowisko/funkcja: Starszy specjalista

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Komórka organizacyjna: Kwestura/ Pion Rektora

 

Opis stanowiska:

  • organizowanie i nadzorowanie pracy w systemach finansowo-księgowych ERP oraz EOD Asseco.BS
  • odpowiedzialność za terminowe opracowywanie planów rzeczowo-finansowych i sprawozdań budżetowych
  • nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych i ewidencji finansowej
  • umiejętność praktyczna sporządzania sprawozdań finansowych uczelni, tj. bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, zmian w kapitałach oraz informacji dodatkowych – na podstawie szczegółowych danych wynikających ze sprawozdań, jak również informacji od dysponentów budżetu w UMG
  • analiza i ocena wykonania budżetów jednostek organizacyjnych UMG oraz monitorowanie ich zmian
  • monitorowanie stanu finansów Instytutu Morskiego UMG
  • przygotowywanie materiałów i analiz finansowych na posiedzenia Rady Uczelni, Senatu oraz Komisji ds. Budżetu i Finansów
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania, rozliczania i kontroli wydatków
  • weryfikowanie pod względem finansowym umów na dostawy, roboty i usługi, jak również umów cywilno-prawnych

     

Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane: rachunkowość, finanse publiczne, ekonomia, zarządzanie)
  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów lub księgowości, w tym co najmniej 3 lata w jednostce sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów:
    • ustawy o finansach publicznych
    • ustawy o rachunkowości
    • ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
  • znajomość zasad planowania i sprawozdawczości budżetowej
  • umiejętność pracy w systemach klasy ERP i EOD, w tym preferowana znajomość systemu Asseco.bs
  • wysoka kultura organizacyjna, rzetelność, dokładność i odpowiedzialność

     

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy w jednostce szkolnictwa wyższego
  • umiejętność analizy danych finansowych i sporządzania raportów
  • zdolność kierowania zespołem i organizowania pracy działu
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

 

Przewidywana data zatrudnienia: styczeń 2026 r.  

 

Informacje dodatkowe:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
    • dofinansowanie zajęć sportowych
    • korzystny pakiet medyczny
    • dofinansowanie wypoczynku
    • dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola
    • bony świąteczne dla dzieci
    • grupowe ubezpieczenie na życie

 

Dokumenty: CV należy składać na adres: administracja@praca.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 15 grudnia 2025 r.

 

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.

W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”. 

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.