Asystent ds. obsługi klienta w zakresie organizacji transportu intermodalnego

CMA CGM
Ul. Polska 13 A,
81 – 339 Gdynia, Poland

Asystent ds. obsługi klienta w zakresie organizacji transportu intermodalnego

Możliwe formy zatrudnienia: umowa o pracę na czas zastępstwa (pełen etat) lub umowa zlecenie, od zaraz na około 2 – 3 miesiące

Twój zakres obowiązków:

  • organizacja i koordynacja transportu intermodalnego dla klientów w Polsce oraz w innych państwach
  • uzgadnianie terminów dostaw z klientami oraz pozyskiwanie wymaganych dokumentów
  • współpraca z różnymi  działami w firmie  oraz biurami CMA CGM na świecie
  • kontrola i  rozliczanie kosztów dotyczących transportu

Nasze wymagania:

 

  • Student lub absolwent kierunku transport i logistyka lub zarządzania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów z możliwością pracy w wymiarze pełnego etatu
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację

 

Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie CV na adres: gdy.hratcma-cgm.com

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

M. Charemska
15.04.2025
Wytworzenie informacji:
UM w Gdyni, M. Charemska, wtorek, 15 Kwiecień, 2025
Wprowadzenie:
M.Charemska, 15.04.2025
Ostatnia modyfikacja:
M.Charemska, 15.04.2025