Zamówienia do 30.000 EUR 2018r.
2018 r.
150/18 Zaprojektowanie i wykonanie liter na budynku B i budynku Wydziału Nawigacyjnego - zał.(link is external)
149/18 Usługi agencyjne - Panama - zał.
148/18 Usługi agencyjne - Acapulco - zał.
147/18 Naprawa dżwigu osobowego w bud. C - po zalaniu - zał
146/18 Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji teletechnicznej w pomieszczeniach na poz. 200 w bud. WN. - zał
145/18 Montaż centrali SSP w bud. WN - zał.(link is external)
144/18 Remont istniejącej instalacji odgromowej w budynku A przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni - zał.
143/18 Dostawa prasy polskiej da UMG w 2019 roku - zał.(link is external)
142/18 Usługa prania - zał.(link is external)
141/18 Usługa gastronomiczna podczas Swięta Szkoły - zał.(link is external)
140/18 Usługi agencyjne - Dżakarta - zał.(link is external)
139/18 Dostawa bonów dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni - zał.(link is external)
138/18 Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami branży sanitarnej w obiektach i terenie Uniwersytetu Morskiego w roku 2019 - badanie rynku - zał.(link is external)
Termin składania ofert stanowiących podstawę do ustalenia wartości szacunkowej 18.12.2018r.
137/18 Usługi tłumaczenia język angielski - badanie rynku - zał.(link is external)
Termin składania ofert stanowiących podstawę do ustalenia wartości szacunkowej 31.12.2018r.
136/18 Dodatkowe ubezpieczenie P&I - zał.(link is external)
135/18 Dostawa prasy zagranicznej dla UMG w 2019 roku - zał.(link is external)
134/18 2/2018/Ł Zatrudnienie jednej osoby na stanowisko: Trener - prowadzący warsztaty dla dzieci i rodziców
w ramach projektu „Łap wiatr w żagle” , finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
Ogłoszenie o zamówieniu (wersja pdf i docx)
Termin składania ofert do dnia 13.12.2018r., do godz. 10:00.
133/18 1/2018/Ł Zakup usługi dostarczania przerwy lunchowej
w ramach projektu „Łap wiatr w żagle” , finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
Ogłoszenie o zamówieniu (wersja pdf i docx(link is external)) oraz załaczniki: 1 wzór oferty(link is external) 2 oświadczenie(link is external) 3 wzór umowy(link is external)
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 13.12.2018r., do godz. 10:00.
132/18 Usługa gastronomiczna podczas otwarcia nowych laboratoriów - zał.
131/18 Zakup systemu pomiarowego - zał.
130/18 Zakup rejestratora CL 460 - zał.
129/18 Usługi agencyjne - Los Angeles - zał.(link is external)
128/18 Naprawa dżwigu osobowego w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni - po zalaniu - zał.(link is external)
127/18 Zakup zestawu do mineralizacji białka - zał.(link is external)
126/18 Remont centrali systemu sygnalizacji pożaru w budynku SDM-2 przy ul. Sędzickiego w Gdyni - zał.(link is external)
125/18 7/2018/SezAM Zakup usługi dostarczania przerwy kawowej
w ramach projektu „SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
Ogłoszenie o zamówieniu (wersja pdf i docx) oraz załaczniki: 1 wzór oferty oraz 2 oświadczenie
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 27.11.2018r., do godz. 10:00.
124/18 Prowiant na statek dar Młodzieży Osaka - zał.
123/18 Zakup urządzenia do pomiaru aktywności wody - zał.
122/18 Usługi agencyjne oraz dostawa prowiantu - San Francisco - zał. zał.
121/18 Remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach piwnicy - Etap II w budynku C-2 przy ul. Morskiej 81-87 - zał(link is external)
120/18 Usługi agencyjne oraz dostawa prowiantu - Hong Kong - zał. zał
119/18 Remont wentylacji mechanicznej nawiewnej w pom C-152 i C-153 w bud. C - zał
118/18 Publikacja "Profesor Janusz Zarębski" - zał.
117/18 Usługa gastronomiczna podczas uroczystej Inauguracji Roku Akademickiego 2018/2019 - zał.(link is external)
116/18 Usługi agencyjne - Osaka - zał.(link is external)
115/18 Zakup mostka tensometrycznego 16 kanałowego z oprogramowaniem i kompletem okablowania - zał.(link is external)
114/18 Ułożenie kabla światłowodowego wewnętrznego lączącego serwerownie LPD-A1, A2, B-2 w bud. A i B - zał.(link is external)
113/18 Zakwaterowanie i wyżywienie studentów UMG - uczestników obozu narciarskiego w Białce Tatrzańskiej - zał.
112/18 Prowiant na statek Dar Młodzieży- Singapur- zał.(link is external)
111/18 Zakup pompy WZA na statek Dar Młodzieży - zał.(link is external)
110/18 Zakup prowiantu na statek Dar Młodzieży Jakarta - zał.(link is external)
109/18 Artykuły do kantyny Jakarta - zał.(link is external)
108/18 Części do Orca IV na potrzeby statku Dar Młodzieży - zał.(link is external)
107/18 Wykonanie sztandardu Uczelni - zał.(link is external)
106/18 Usługi agencyjne Singapur - zał.(link is external)
105/18 Remont korytarza przy pomieszczeniach C-36 do C-42 w budynku C-3 w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87 - zał.(link is external)
104/18 Wykonanie konserwacji (wraz z pomiarami) urządzeń UDT wbudowanych w budynkach AMG - zał.(link is external)
103/18 Przedłużenie licencji virtua - zał.(link is external)
102/18 Wykonanie zadania naukowego w projekcie badawczym pn. „Opracowanie innowacyjnej metody wyznaczania precyzyjnej trajektorii pojazdu szynowego”, realizowanego w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Wniosek o dofinansowanie projektu indeksowany jest numerem POIR.04.01.01-00-0017/17
1/2018/WN Geodeta - ogłoszenie w wersji doc oraz pdf
3/2018/WN Geodeta powtórne - ogłoszenie w wersji doc oraz pdf
2/2018/WN Informatyk - ogłoszenie w wersji doc oraz pdf
4/2018/WN Informatyk powtórne - ogłoszenie w wersji doc oraz pdf
zawiadomienie o wyborze oferty
101/18 Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji teletechnicznej w pomieszczeniach na poziomie 200 w bud. WN wraz z LPD - zał.(link is external)
100/18 Remont instalacji strukturalnej w pom.C-102, 103, 152, 153 w bud. C - zał.(link is external)
99/18 Wykonanie instalacji klimatyzacji do pom. C-102,103,152,153 w bud. C - zał.(link is external)
98/18 Przygotowanie i dostawa pakietów śniadaniowych dla uczestników w ramach projektu „Akademia Czystego Morza” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Ogłoszenie o zamówieniu doc - zapytanie ofertowe WPiT/02/2018
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 05.10.2018r., do godz. 10:00.
Termin został przedłużony do dnia 09.10.2018r., do godz. 10:00.- zał
97/18 Transport autokarowy uczestników w ramach projektu „Akademia Czystego Morza” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Ogłoszenie o zamówieniu pdf doc oraz wzór umowy - zapytanie ofertowe WPiT/01/2018
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 05.10.2018r., do godz. 10:00.
Termin został przedłużony do dnia 09.10.2018r., do godz. 10:00.- zał
96/18 Przeprowadzenie szczepień wraz z uzyskaniem międzynarodowej książeczki szczepień dla studentów WN - 2 - zał(link is external)
95/18 Wykonanie zajęć dydaktycznych na WE - zał(link is external)
94/18 Przedłużenie licencji pakietu Statistica - zał. (link is external)
93/18 Prowiant na statek dar Młodzieży Mauritius - zał.(link is external)
92/18 Usługi telefonii komórkowej - zał.(link is external)
91/18 Remont pomieszczenia C-26 w bud. C - zał.(link is external)
90/18 Usługa gastronomiczna podczas uroczystości związanych ze zmianą nazwy uczelni - zał.(link is external)
89/18 Usługa gastronomiczna podczas Uroczystej Inauguracji Uniwersytetu Morskiego - zał.(link is external)
88/18 Dostawa, montaż oraz uruchomienie sprzętu do realizacji techniki podczas Uroczystej Inauguracji Uniwersytetu Morskiego ( sprzęt) - zał.(link is external)
87/18 Dostawa, montaż oraz uruchomienie sprzętu do realizacji techniki podczas Uroczystej Inauguracji Uniwersytetu Morskiego (ustawienie sceny schodowej oraz konstrukcji pod ekrany led) - zał.(link is external)
86/18 Usługi projektowe na potrzeby budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni podzielone na trzy zadania:
ZADANIE I - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu, przebudowy pomieszczeń sanitarnych w budynku Wydziału Nawigacyjnego przy AL. Jana Pawła Ii 3 w Gdyni oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych
ZADANIE II – Wykonanie dokumentacji projektowej remontu korytarzy i klatek schodowych w budynku Wydziału Nawigacyjnego przy AL. Jana Pawła Ii 3 w Gdyni oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych”
ZADANIE III - Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu przed budynkiem Wydziału Nawigacyjnego przy AL. Jana Pawła Ii 3 w Gdyni oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych
Badanie rynku: ogłoszenie(link is external) oraz zakresy opracowania ( zadanie 1(link is external), zadanie 2(link is external), zadanie 3(link is external))
Termin składania ofert stanowiących podstawę do oszacowania wartości zamówienia do dnia 20.09.2018 r. do godz. 15.00 na adres email: astec@am.gdynia.pl(link sends e-mail)
85/18 Usługi projektowe Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia budynków przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
Badanie rynku: ogłoszenie (w wersji doc(link is external) / pdf) (link is external)oraz rzut budynków(link is external) z zaznaczonym zakresem zamówienia
Termin składania ofert stanowiących podstawę do oszacowania wartości zamówienia do dnia 28.09.2018 r. na adres email: astec@am.gdynia.pl(link sends e-mail)
84/18 Licowanie słupów płytami granitowymi na poziomie 000 w budynku B - zał.(link is external)
83/18 Dostawa i montaż reklam podświetlanych na budynku przy ul. Morskiej 81-87 i Al. Jana Pawła II 3 - zał(link is external)
82/18 Remont pom. C-49 w bud. C - zał.(link is external)
81/18 Remont instalacji telekomunikacyjnej w pom 200, 312, 400 w bud. WN - zał.(link is external)
80/18 Remont instalacji telekomunikacyjnej w pom A-121,123, 201, 244, 246-8 w bud. A - zał.(link is external)
79/18 Remont drzwi zewnętrznych A/6 i B/13 w bud. B - zał.(link is external)
78/18 Usługa ochrony obiektów Akademii Morskiej w Gdyni - zał.(link is external)
77/18 Dostawa stołów konferencyjnych - zał.(link is external)
76/18 Cięcia pielegnacyjne i sanitarne na terenie SDM 2 - zał.(link is external)
75/18 Cięcia sanitarne drzew na terenie WN - zał.(link is external)
74/18 Dostawa gablot informacyjnych - zał(link is external).
73/18 Wycinka drzew wraz z utylizacją na terenie AMG przy ul. Morskiej 81-87 - zał.(link is external)
72/18 Dostawa ławek i stołów korytarzowych - zał.(link is external)
71/18 Usługi agencyjne - Mauritus - zał.(link is external)
70/18 Zakup i instalacja Irydium Pilot Maritime Terminal wraz z montażem przez serwisanta na statku Dar Młodzieży - zał.(link is external)
69/18 Prowiant na statek Dar Młodzieży - Kapsztad - zał.(link is external)
68/18 Usługi agencyjne - Kapsztad - zał.(link is external)
67/18 Prace przy zbiornikach wyrównawczych, wody słodkiej na statku Horyzont II - zał.(link is external)
66/18 Dostawa blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej - zał(link is external)
65/18 Prace remontowe na statku Horyzont II - zał.(link is external)
64/18 Wymiana uszkodzonej powierzchni chromowej tłoczyska maszyny sterowej - zał.(link is external)
63/18 Usługi agencyjne - Dakar- zał(link is external)
62/18 Zakup żywności i artykułów hotelowych na potrzeby statku Dar Młodzieży - Hiszpania zał.(link is external)
61/18 Cięcia sanitarne 48 drzew na terenie AMG przy ul. Morskiej 81-87 - zał.(link is external)
60/18 Dodatkowe usługi agencyjne - Kopenhaga - zał(link is external)
59/18 Usługi agencyjne - Kopenhaga - zał(link is external)
58/18 Usługi agencyjne - Stavanger - zał.(link is external)
57/18 Usługi agencyjne - Bordeaux - zał(link is external)
56/18 Zakup pościeli dla domów studenckich - zał.(link is external)
55/18 Przeprowadzenie szczepień wraz z uzyskaniem międzynarodowej książeczki szczepień dla studentów WN AMG - zał(link is external)
54/18 Realizacja strefy gastronomicznej i rekreacyjnej - zał.(link is external)
53/18 Przeprowadzenie szczepień wraz z uzyskaniem mieędzynarodowej książeczki szczepień dla studentów WM AMG - zał(link is external)
52/18 Aktualizacja dokumentacji projektowej przewodowej sieci komputerowej dla kampusu AM w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87 - zał.(link is external)
51/18 Opracowanie planów studiów i sylwetek absolwentów wypracowanych w drodze współpracy i konsultacji z Wykonawcami (Pracodawcy z firm związanych z hydrografią, spedycją, logistyką, systemami informatycznymi, administrowaniem i zarządzaniem infrastrukturą portową i rzeczną oraz firm pośredniczących w zatrudnieniu absolwentów statkach) z podziałem na zadania w zakresie tworzonych nowych specjalności II stopnia studiów na kierunkach NAWIGACJA i TRANSPORT
w ramach projektu „SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 6/2018/SezAM WN/01/2018
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 11.06.2018r., do godz. 10:00.
Zawiadomienie o unieważnieniu(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 6/2018/SezAM WN/01/2018 powtórne
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 26.06.2018r., do godz. 10:00.
Ogłoszenie o wyniku(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 6/2018/SezAM WN/01/2018 - 3
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 18.07.2018r., do godz. 10:00.
Ogłoszenie o wyborze i unieważnieniu(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 6/2018/SezAM WN/01/2018 - 4
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 30.07.2018r., do godz. 10:00.
Ogłoszenie o wyniku(link is external)
50/18 Świadczenie usług koordynacji działalności żeglarskiej w Centrum Szkoleniowo-Treningowym Akademii Morskiej w Gdyni (CST AMG)
Ogłoszenie o zamówieniu(link is external) - zapytanie ofertowe 1/2018/CST
Termin składania ofert do dnia 15.06.2018 r. do godz. 12.00
Ogłoszenie o udzieleniu(link is external)
49/18 Dostawa, montaż oraz uruchomienie sprzętu do realizacji techniki podczas Festynu Sportowego - zał.(link is external)
48/18 Usługa gastronomiczna oraz wypożyczenie i ustawienie namiotów podczas Festynu Sportowego - zał.(link is external)
47/18 Współpraca w zakresie nowych wymagań RODO - zał(link is external).
46/18 Usługa gastronomiczna (obiad) podczas wycieczki technicznej w trakcie "Zjazdu Dziekanów" - zał(link is external)
45/18 Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczenia C-129 w bud. C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni oraz sprawowanie nadzoru autorskiego - zał.(link is external)
44/18 Remont pom. B-312 i wymiana rozdzielni TP-III/1 w bud B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni - zał.(link is external)
43/18 Opracowanie planu studiów i sylwetki absolwenta wypracowanych w drodze współpracy i konsultacji z Wykonawcami (Pracodawca firm z branży informatycznej i pochodnych) z podziałem na zadania w zakresie tworzonego międzywydziałowego kierunku „INFROMATYKA”
w ramach projektu „SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 5/2018/SezAM
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 29 maja 2018 r. do godz. 10.00.
Zawiadomienie o unieważnieniu(link is external) oraz odrzuceniu oferty(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 5/2018/SezAM powtórne
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 14 czerwca 2018 r. do godz. 10.00
Zawiadomienie o unieważnienu zadania 2 oraz wyborze w zadaniu 1(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 5/2018/SezAM - 3
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 10 lipca 2018 r. do godz. 10.00
Zawiadomienie o unieważnieniu(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 5/2018/SezAM - 4
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 30 lipca 2018 r. do godz. 10.00
Zawiadomienie o wyborze w zadaniu 2 (link is external)
42/18 Opracowanie efektów kształcenia i ich matrycy wypracowanych w drodze współpracy i konsultacji z Wykonawcami (Pracodawca firm z branży informatycznej i pochodnych) z podziałem na zadania w zakresie tworzonego międzywydziałowego kierunku „INFROMATYKA”
w ramach projektu „SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 4/2018/SezAM
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 29 maja 2018 r. do godz. 10.00.
Zawiadomienie o unieważnieniu(link is external) oraz odrzuceniu oferty(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 4/2018/SezAM powtórne
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 14 czerwca 2018 r. do godz. 10.00
Zawiadomienie o unieważnienu zadania 1 oraz wyborze w zadaniu 2(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 4/2018/SezAM - 3
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 10 lipca 2018 r. do godz. 10.00
Zawiadomienie o unieważnieniu(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 4/2018/SezAM - 4
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 30 lipca 2018 r. do godz. 10.00
Zawiadomienie o wyborze w zadaniu 1(link is external)
41/18 Opracowanie programów studiów pod kątem rynku pracy wypracowanych w drodze współpracy i konsultacji z Wykonawcami (Pracodawca firm z branży informatycznej i pochodnych) z podziałem na zadania w zakresie tworzonego międzywydziałowego kierunku „INFROMATYKA”
w ramach projektu „SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 3/2018/SezAM
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 29 maja 2018 r. do godz. 10.00.
Zawiadomienie o unieważnieniu (link is external)oraz odrzuceniu oferty(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 3/2018/SezAM powtórne
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 14 czerwca 2018 r. do godz. 10.00
Zawiadomienie o unieważnienu zadania 1 oraz wyborze w zadaniu 2(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 3/2018/SezAM -3
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 10 lipca 2018 r. do godz. 10.00
Zawiadomienie o unieważneniu(link is external)
Ogłoszenie o zamówieniu - zapytanie ofertowe 3/2018/SezAM -4
Link do bazy konkurencyjności(link is external)
Termin składania ofert do dnia 30 lipca 2018 r. do godz. 10.00
Zawiadomienie o wyborze w zadaniu 1(link is external)
40/18 Zakup i dostawa sprzętu Audio/Video na Dar Młodzieży - zał(link is external).
39/18 Dostawa, instalacja i uruchomienie elementów do uszkodzonego stanowiska dydaktycznego radaru morskiego - zał.(link is external)
38/18 Remont drzwi zewnętrznych w bud. H przy ul. Morskiej 81-87 - zał.(link is external)
37/18 Zakup i dostawa upgrade licencji Ansys Academic Research - zał.(link is external)
36/18 Napełnianie butli czynnikami - zał.(link is external)
35/18 Zakup części zapasowych do instalacji oczyszczalni wób balastowych - zał. (link is external)
34/18 Naprawa bloku BPE układu sterowania śrubą nastawną PZ900 - zał.(link is external)
33/18 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad pracami konserwatorskimi remontu elewacji budynku B, wykonania izolacji ścian fundamentowych budynku A i C przy ul. Morskiej 81-87 - zał.(link is external)
32/18 Dostawa i montaż: Systemu nawigacyjno-hydrograficzny - urządzenie wielofunkcyjne łączące w sobie ploter nawigacyjny (szeroki ekran wielodotykowy) wraz z mapami oraz z sonarem i przetwornikiem sonaru
w ramach projektu „SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
Ogłoszenie o zamówieniu(link is external) - zapytanie ofertowe 2/2018/SezAM
Załaczniki: wzór oferty(link is external), opis przedmiotu zamówienia(link is external)
Termin składania ofert do dnia 23 kwietnia 2018 r. do godz. 10.00.
Ogłoszenie o udzieleniu(link is external)
31/18 Membrany do filtrów osmotycznych odsalacza oraz środki chemiczne - zał.(link is external)
30/18 Dostawa specjalistycznych farb okrętowych dla statków szkoleniowych - zał.(link is external)
29/18 Wynajem sali balowej na Bal Studenta - zał.(link is external)
28/18 Dostawa sprzęu dla WN: aparat powietrzny ze stelażem, urządzenie detekcyjne wielogazowe oraz gazowy zestaw pomiarowy
w ramach projektu „SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
Ogłoszenie o zamówieniu(link is external) - zapytanie ofertowe 1/2018/SezAM
Załaczniki: wzór oferty(link is external), opis przedmiotu zamówienia(link is external)
Termin składania ofert do dnia 16 kwietnia 2018 r. do godz. 10.00.
Ogłoszenie o udzieleniu(link is external)
27/18 Przygotowanie i przeprowadzenia szkolenia: "Warsztat umiejętności dydaktycznych" dla nauczycieli akademickich w ramach instrumentu elastyczności w projekcie:
"Infrastruktura dydaktyczna wspierająca kształcenie praktyczne na Wydziałach Mechanicznym, Elektrycznym i Nawigacyjnym Akademii Morskiej w Gdyni - zakup wyposażenia laboratoriów dydaktycznych", nr projektu: RPPM.04.02.00-22-0002/16
Ogłoszenie o zamówieniu (link is external)zapytanie ofertowe nr iMEN/2/2018/IE
Załączniki:(link is external) wzór umowy, formularz oferty, program szkolenia
Odpowiedzi na pytania(link is external)
Termin składania ofert do dnia 12 kwietnia 2018 r. do godz. 12.00.
Informacja o wyborze(link is external)
26/18 Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowej w obiektach AMG - zał. (link is external)
25/18 Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych w obiektach AMG - zał.(link is external)
24/18 Swiadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń laboratoryjnych znajdujących się w budynku H - zał.(link is external)
23/18 Konserwacja urządzeń systemu kontroli wjazdu oraz monitoringu wizualnego zamontowanego na terenie Akademii Morskiej - zał.(link is external)
22/18 Dostawa, instalacja, uruchominie AIS wraz z niezbędnym interfejsem na statku Dar Młodzieży - zał(link is external)
21/18 Naprawa układu sterowania śrubą nastawną na statku Dar Młodzieży - zał.(link is external)
20/18 Modernizacja systemu audiowizualnego w sali B-21 - zał.(link is external)
19/18 Przejazd studentów na praktykę na trasie Gdynia-Antwerpia - zał.(link is external)
18/18 Abonament internetowy satelitarny VSAT - zał(link is external)
17/18 Zakup artykułów spożywczych do kantyny - Dar Młodzieży - zał.(link is external)
16/18 Prace dodatkowe przy atestacji tratw ratunkowych - zał.(link is external)
15/18 Usługi agencyjne - Fuchnal, Madera - zał.(link is external)
14/18 Przygotowanie i przeprowadzenia szkolenia: „Warsztat umiejętności dydaktycznych” dla nauczycieli akademickich w ramach instrumentu elastyczności w projekcie:
„Infrastruktura dydaktyczna wspierająca kształcenie praktyczne na Wydziałach Mechanicznym, Elektrycznym i Nawigacyjnym Akademii Morskiej w Gdyni - zakup wyposażenia laboratoriów dydaktycznych”
Ogłoszenie o zamówieniu nr iMEN/2018/01/IE wraz z formularzem oferty(link is external)
Odpowiedzi na pytania(link is external)
Termin składania ofert do dnia 16.03.2018 r. do godz. 11.00
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.(link is external)
13/18 Przeprowadzenia badań i orzeczeń epidemiologiczno-sanitarnych dla studentów pracujących przy żywności - zał(link is external).
12/18 Ułożenie przewodów w torach kablowych od przetworników do echosondy z wykonaniem jednego grodziowego przejścia kablowego na jednostce „Dar Młodzieży” - zał.(link is external)
11/18 Usługa przeprowadzenia zintegrowanych szkoleń dla studentów i opiekunów praktyk - zał.(link is external)
10/18 Remont drzwi zewnętrznych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni - zał.(link is external)
9/18 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej w obiektach AMG - zał.(link is external)
8/18 Roczny przegląd i atestacja sprzętu ratunkowego - zał.(link is external)
7/18 Dostawa 6 tratw ratunkowych dla statku Dar Młodzieży - zał.(link is external)
6/18 Wykonanie zasilania urządzeń aktywnych w pom. B-205 oraz wykonanie dodatkowego obwodu oświetlenia korytarza na poz. 200 w bud. B - zał.(link is external)
5/18 Zakup i dostawa elektrycznego podgrzewacza wody sanitarnej - zał.(link is external)
4/18 Opieka serwisowa SIMPLE.ERP - zał(link is external)
3/18 Opieka powdrożeniowa SIMPLE.ERP - zał.(link is external)
2/18 Korzystanie z urządzeń RSM, obsługa i serwisowanie abonenckiego użytkowania Radiowego Systemu Monitorowania Central p.poż. w SDM 2,3 i 4 - zał.(link is external)
1/18 Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego Akademika oaz wizualizacja 3D dla obiektu Akademika i Hali Sportowej wraz z przyległym terenem - zał.(link is external)